Då var julen över för i år...

Och julen är verkligen inte min grej längre :P visst det är mysigt, men ne hua! Har ialf haft det mysigt och jag har ätit klart för ett år nu, så nu blir det inge mer mat på ett tag för mig! :P hur gick det för dig då Anna Bergström? hihi! Har fått jätte fina julklappar, nästan allt som stog på min önslelista, inte för att det var så mycket men! Det bästa av allt var min nya morgonrock som jag fick, helt underbar..så den kommer jag bo i nu!!

Imorgon blir det utgång ;D är redan nu överpeppad och ser verkligen fram imot morgon dagens trevligheter!

Nu ska jag mysa vidare, hoppas att ni har haft en bra och en mysig dag..

/C. If you like it then you shoulda put a ring on it




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0