Dagen före

Kan inte fatta att det är julafton imorgon :O va?! Jag som alltid har varit som ett litet barn jämt.. vad hände? Jag har alltid haft svårt att sova på natten dagen innan för jag är så nyfiken vad jag ska få för julklappar och jag är alltid överglad för att jag tycker att det är så mysigt, och jag har alltid haft en extrem julkänsla, men nu är allt sånt borta! Jag vill att det ska bli torsdag ;) haha! Nämen visst det ska bli mysigt, men jag har verkligen inte fått någon julkänsla och jag tror inte att det kommer komma någon heller, och så får det bli!

Idag har jag jobbat, 8-17.. Mycket stressig dag har det varit och som jag skrev i förra inlägget så har människor panik för att det är jul, vilket jag inte kan förstå?! Min fis anna kom in och hälsade på mig idag också och roade mig en stund :D Sedan gick jag en sväng på birstacity med henne på min lunch :) Får panik på allt folk som är där :P Ikväll har jag varit hos pappawellmér och ätit julskinka som jag gör varje år dagen innan julaftorn, det var jätte mysigt och roligt att få träffa han :D Sedan kom pisspotta och hämtade mig och hon fick sin julklapp, hon fick ett armband som det var ett hjärta och självklart har vi likadana!

Nu är jag äntligen hemma, första gången jag har längtat till att få komma hem, så nu ska jag dricka kaffe och vara lite social här hemma..

God jul på er!

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0