Desperattjej_89

Hej... Jag är en normal tjej på 19 år som söker efter någon att göra lite udda saker med, tex onanera och titta på snöslungor samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta kycklinglår, de e mysigt.. Jag brukar även ligga med trafikdödade djur ta kort på förbipasserande, dom brukar se så förvånade ut, de e skojigt. Fredagar kvällar gör jag oftast två varma mackor, en äter jag och en kallar jag för slyna och sen ligger jag med den.. Gillar myskvällar, är ofta ute och går med min lama tax som heter Siv-Göran. Gillar även att springa naken med en dildo i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag tittar på westernfilmer fån 70 talet. Om du har liknade intresse kan vi kanske träffas och prata lite...


/C.






Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! :D

2008-12-14 @ 10:51:27
URL: http://annasara.net
Postat av: Conny

Hej Desperattjej_89. Jag är en man på 50 vårar som precis separerat från min fru som under våra senaste 20 år tillsammans lidit av en hög grad av fetma. Hon gick tyvärr bort i höstas, och jag har äntligen kommit över min sorg och nu är redo för köttmarknaden. Jag gillar att leka med dammsugaren eftersom det under min och min frus senare år som gifta blivit svårt att ha samlag. Ibland brukar jag som du sitta och titta på andra människor, helst kollar jag på paret på 3,e våningen i hyreshuset mittemot. Ett tips, använd kikare... Man kan se allt! Jag arbetar som korvgubbe nere på torget och på min fritid brukar jag arbeta som fotograf, helst sitter jag på lunarstorm och försöka värva flickor till att plåta nere i min källare. Annars gillar jag att fota fåglar i skogar och parker. Jag har tyvärr inga djur eftersom min fru har mosat dom senaste tio katterna vi hade. Men jag vill mer än gärna bjuda över dig på Connys-special, bruna bönor med fläsk. Om du känner för lite mys så får du gärna ta med den där dildon du hade, jag har några trix som jag hittat på internet som vi kan använda oss av. Kramar Conny

2008-12-14 @ 12:35:06
Postat av: carro

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

2008-12-14 @ 12:41:14
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!

2008-12-14 @ 12:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0