Det årliga problemet..

.. som alltid kommer varje år, jo vafan man ska ha på sig på nyår (så överskattat) men man håller alltid på med samma sak varje år, paniken för att man inte hittar något att ha på sig :P Har ialf varit och letat efter någon klänning att ha på mig, men sundsvallsbutiker har ju aldrig något som lockar, så jag klickade hem en skönhet ist, så slipper man ha panik över att man inte hittar någon här hemma, och kanske till och med slipper ha någon som alla andra har?! Är ialf helt kär i den! Kommer bli en riktig favorit tror jag! :)



/C.



Kommentarer
Postat av: Anna

GE MIG!!!!!

2008-12-20 @ 22:04:56
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: (Svar)

Ja visst är den fiiiiiiin! :D älskar den!!

2008-12-21 @ 01:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0