En bonde i vår by!

Anna Bergström var nyss förbi här med sötwilma en snabbis, eller det kanske vart nån timme som vanligt när vi drar i gång med vårat prat! haha.. också började jag sjunga på "en bonde i vår by" för de är min fis de;P Och nu kan jag inte sluta! Hatar när man får så dåliga låtar på hjärnan också kan man verkligen inte sluta heller...haha!
Som sagt så har jag varit hos tandläkaren och blivit plågad idag, finns fasen inge värre än att va där! Sedan har jag inte gjort nå mycket alls idag... Har blivit så seg :/ vet inte vad det är med mig! Skönt att Annafisen kom förbi så kunde jag få komma ut lite :) Imorgon klarar jag inte av att vara hemma nå mer!

Ikväll hoppas jag att Anna lägger upp bilderna från bröllopet för jag vet att det finns nå sjukt roliga bilder med där som jag kan få skratta lite åt, sedan kommer kanske pisspotta hit och roar mig lite :) har så tråkigt!

Så det var min Måndag de rolig va? :P

/C.


Jag och Anna i lördas på mackes och maddes brööööööööööllop





Kommentarer
Postat av: tanten

ja men det låter som en kanon ide det! ;b går lixom inte att säga att vi ses ute på krogen, för man hittar inte varandra endå, men jag är ledig hela helgen så du får bestämma när vi ska gå ut!??:) puss puss

2008-12-09 @ 11:12:05
URL: http://fridameden.blogg.se/
Postat av: tanten

ja fan!! hade svin kul!! :b sj då???

jag jobbar torsdag natt så jag går av på fredagmorgon, typ kl 6 å sen på kvällen ska ja på julbord..får se om ja är astrött då! :S vi kan ju höras närmare helgen så får vi se vilken dag som passa bäst! :) puss puss lillstumpen

2008-12-09 @ 14:41:27
URL: http://fridameden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0