En över trött Lotta Svensson..

Lotta och min konversation över msn för fem minuter sedan.. hahaha!

Charlotta: jag är tröööööööööööööööööööööött
Caroline: Men sluta!!!!!
Caroline: jag vill inte höra det där ikväll!!
Charlotta: hihi :P
Caroline: kommer du inte inom tio så blir jag en suris
Charlotta: jajajaja
Caroline: jalla
Charlotta: i´m comin mama!
Caroline: bar bebis!
Charlotta: bar bebis?
Caroline: bra menade jag :P haha!
Charlotta: hahah
Charlotta: jag är på trött jävla humör, vilket betyder att jag kommer skratta åt ALLT ikväll
Caroline: STÄNG AV DATORN OCH KOM NU!!!
Charlotta: vart ska du? nej, jag ska till baren, vilken bar? bar bebis
Charlotta: kul skämt av lotta!
Caroline: du är juh sjuk du
Caroline: kommer inte du snart kommer jag bajsa på mig okej?
Charlotta: fan jag kommer inte hinna :(
Charlotta: meen det är ju onödigt tarro!
Caroline: men vafan lämna datorn nu!!!!!!!

Det slutar med att lotta hter på msn: Charlotta- Carro bajsar på sig om jag inte skyndar mig, bäst att skynda sig!
Min vän är alltså övertrött och tycker att allt är jätte roligt, vilken jävla kväll det här kommer bli med pisspotta! hahah!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0