Freeeeeeeeeeeeeeeeeedag ;D

Äntligen helg.. Fast jag har ju helg varje dag eftersom att jag inte jobbar varje dag ;P Men det är skönt ändå att det är fredag! Helgen blire jobb för mig, 10-16.30 båda dagarna, inge peppad alls för det, men men det är ju dubbla pengar :) Sedan jobbar jag kring jul också.. Igår var jag äntligen och fixade till mitt löshår, men fyfan vad ont det gör när hon flätar och syr fast det.. Har så fruktansvärt ont i hårbotten nu, sedan vart det en sväng på stan med mammsen, tror att hon fick nå shoppingryck eftersom att jag fick massa nya kläder :D tack mami! Sedan på kvällen vart det mys hemma hos fanny som äntligen har kommit hem från umeå :D Nästan hela gänget var där och drack te och spelade TP, till och med hela P3 var där (jag, lotta och jomms) och det var verkligen längesedan!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, någon utgång blir det inte..

ha - ha - ha det bästa av allt...Det var Fanny Tegström som hade skrivit kommentaren om Conny 50 år HAHAH!!!

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0