FST´s

Kvällen slutade med att soffan vart dissad och jag tog en promenad ner till min kära vän Fanny, där  så snäll som hon är hjälpte mig att färga mitt hår :D så nu har jag ingen utväxt längre och mycket bra blev det! Även fast det är samma färg som jag har haft i sex månader nu ;P Dock vet jag inte om frisöryrket är något för fst eftersom att j hade mer färg i ansiktet än i håret! haha! Men det var bra... tack pruppen!

Sedan vart det massa te drickande och kortspel :D och jag vann mest av alla eller över Emil och Fanny! wohoooo, vilket händer mycket sällan! Otur i spel men tur i kärlek, eller hur var det med de?
Nu har jag precis kommit hem och ska nu fixa till mina naglar inför morgon dagen :D Vi börjar redan klockan ett imorgon! Hua vilken dag/kväll/natt/morgon? det kommer bli ;D Så nu hörs vi inte förrens nästa år eller hur Anna? ;)

haha ja just det, jag och min dåliga humor (vilket blir ännu sämre när jag är lite små trött). Fanny hade skrivit en sak till Lotta på msn, ett hotmejl eller vad man ska kalla det, för att hon hade kommenterat 62764987321 st eller okej där tog jag i igen, men 13 bilder då kanske, som jag skrev om här om dagen! Då skrev Fanny detta och jag höll på att dö av skratt! :

"OBS! VIKTIGT MEDDELANDE FRÅN FACEBOOK: På grund av överbelastning på facebooks nät måste vi tyvärr stänga av communityn under ett år för att reparera de skador som skett. Dessa skador har framkommit efter att en psykiskt störd brottsling som namnger sig själv som Charlotta Svensson har kommentarbombat albumet "Nu visar vi helt naket hur modiga vi är". Ägaren av albumet är i chocktillstånd och kommer få men för livet, men det egentliga offret i albumet är en kvinna vid namn Caroline Björk som tros vara terroristen huvudmål, kvinnan ligger nu inlagd på sjukhus med livshotande skador. Läs mer här...

Hahahah! Typiskt min humor eftersom att jag höll på dö av Desperatetjej_89 grejen med Conny/Fanny hade skrivit :D

/C.


Hittade några old pictures hos fanny! haha härlig blondfärg jag hade! Och vad små vi var!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0