Helgens trevligheter..

Jag är helt slut... jag skulle vilja dö nu och komma igen nästa år, okej det är mindre än en månad dit :P så det sket sig! Jag är så fruktansvärt trött så jag vet inte vad jag ska göra, okej visst jag kan sova men då kommer jag inte kunna somna ikväll för sån är jag.. Helgen har varit sjukt rolig, dock för mycket alkohol för mig och min lilla kropp "sparven" som Ida sa igår. Uscha nu ska jag ta det lugnt i några helger, men jag vet exakt hur det blir, för jag säger så här varje söndag och på onsdag är jag överpeppad igen och vill ha helg! Har ialf klarat mig igenom 3 arbetsdagar varav två jag trodde att jag skulle dö på plats, var liksom inte meningen att det skulle bli utgång i fredas med jag och Amanda peppade upp varandra och det slutade med att vi hamnade på olearys efter några glas vin, och hem sent och upp tidigt,  yes! Eftersom att jag börjar klockan 10 och bussarna är bög på helgerna så var det bara att kliva upp 8 :) Men idag var det värst, eftersom Lotta var med ut igår så slutar det alltid lika som det gör jämt när vi går ut tillsammans... vi blir aspackade, så imorse när jag vaknade och var inte riktigt hundra i mitt huvud så var jag nära att gå och hämta mammas läkarbok och slå upp nån sjukdom som jag kunde hitta på för min chef att jag hade fått under natten, men full och duktig som jag var så gjorde jag inte det utan jag satt och sa för mig själv ..kr/tim ..kr/tim ..kr/tim så då gick det lite bättre! Och jag klarade av min arbetsdag med hjälp av ett x-antal koppar kaffe! Ville bara krypa ihop under kassan och sova! Och kunderna måste tror att jag var psyk eller något för jag började asgarva för mig själv när jag var själv vid kassan av  kommentaren jag fick utav "Conny" i mitt förra inlägg, och jag kunde verkligen inte sluta skratta..hua dom måste juh ha trott att jag var dum i huvudet!

Hade ialf en grym rolig utgång igår, med mycket skratt! Höll på att bli tokig på lottas fylleskratt som hon får
- eeehheeeiiehheeeeheee eeeeheiieeeeheeeeee :P haha! Jao men nu blev det mycket skrivande här, nu ska vi tydligen ner på stan och fika?! Sedan ska jag vara social med min vän och titta på film :) Imorgon ska jag soooooooooooooova det behöver verkligen jag efter den här helgen! Sedan blir det till att umgås med my friend bondanna :D lovley! ♥


/C.


Måste bara säga det att jag har världens underbaraste mamma♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0