Imorgon!

Imorgon är det nyår! :D Längtar verkligen nu, just för att jag ska få ha min underbara klänning och för att jag ska få vara med dom människorna jag älskar mest och för att jag tror att det kommer bli så sjukt roligt, eller det kommer bli det :D Och år 2009 då börjar vi om gott folk! ;D

Idag har jag inte gjort mycket alls, var ut till birsta med Lotta och Joel en snabbis för dom skulle fixa bolaget, men guuuuuuud vilken jävulst kö det var där, och sjukt mycket bilar, tog mist 15 minuter innan vi kom in till självaste birsta city, förstår mig inte på folkets panik?! Jävulst skönt att jag inte jobbade på apoteket idag, såg att dom hade jätte mycket att göra! ;P

Ikväll ska jag titta på tv, vilket var ca några månader sedan jag gjorde :) ska ta och ladda upp inför morgondagens trevligheter :D

/C. - varför har jag börjat saknat dig igen?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0