Ingen blekfis längre!

Det ni gott folk kan jag lova att jag inte är.. haha det första jag gjorde imorse när jag vaknade var att skratta ut mig själv för att jag var så brun :P Men som tur var så la sig brunheten lite när jag hade tagit mig en dusch, men jävlar vad fräsch man känner sig nu ;D Kanske är något man måste göra offtare! Gjorde ialf ett litet misstag som ni kanske ser på bilden i mitten, jag glömde ta av mig armbandet som jag fick utav lotta så jag fick en härlig linje där :P men men man är ju född blond så man kan ju inte vara smart jämt! Idag vart det stan igen med Lotta, träffade amanda, ida, madde och matilda också så vi satt och fikade med som en stund också, sedan gick vi runt och gjorde ingenting som vanligt när man är på stan! Så sjuk less på sundsvalls stad nu!

Ikväll får vi se vad Carolajnen hittar på!

/C.


Den märkrosa pärlan är för lotta och den ljusa för mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0