Jag fryyyyyyyyyyyyyser!!

Har ingen känsel i mina ben för att dom är så kalla, kom precis hem från en långpromenad med Anna Ericson... Skönt var det att komma ut och röra på fläsket lite men satan vad kallt det är ute :O höll på att frysa ihjäl om fingrana och efter ett tag hade jag inge känsel på benen.. Kanske ett bra tecken på att man ska klä sig bätte ;) Idag har jag som vanligt inte gjort så mycket.. Vaknade av att mamma hetsringde som en idiot och det fick hon en härlig utskällning av, eftersom att mitt morron humör inte är det bästa och det vet hon, men tydligen har hon glömt bort det :P haha men nu vet hon det igen till nästa gång! Var bort till min bondjänta förut på en koppkaffe och lite skratt, sedan så har jag varit på kalas idag också, mindre rolig dock :P

Imorgon blire gossip girl frukost med charlotta svensson, eftersom att hon har panik för att hon inte har fått sett dom nyaste avsnitten :P mohaha! Sedan hörde jag att vi skulle baka tydligen också, så jao! Nu ska jag titta på step up 2 och sussa!

Tänkte bjuda på lite bilder från brööööööööllopet i lördas!

/C. 




1. Madde, Macke och Anna
2. Jag och Robin
3. Och självklart så kan vi ju inte med det här med att vara seriös på bild ;P
4. Väntan på att brudparet skulle komma, kamramannen tyckte att jag förstörde bilden? ;P
5. Robin och jag
6. mingelbild på mig och fisanna
7. Brudparet+dotter
8. folk
9. Jaag i bilen på väg ut! Var lite nervös hur Robin körde...
10. people
11. jag fråga mig inte vad vi gör ;P
12. Anna Bergström




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0