Juldagen

Nu vill jag ta bort julen här hemma :P haha! Är redan less på trädet här hemma.. Idag är det som sagt juldagen och självklart blir det utgång ikväll med tjejerna! Har varit peppad hela dagen :D Ser verkligen frem imot ikväll, det kommer bli fruktansvärt roligt tror ja ;) ialf som det ser ut nu! Idag har Caroline inte gjort allt för mycket, har legat i sängen och tyckt synd om mig själv för att jag här känt mig som en köttbulle av all julmat :P haha!

Nu är håret ny lockad och jag sitter och väntar på att pisspotta ska komma hit, sedan ska vi dra ner till Anna Ericson och förfesta lite innan vi drar ner mot stan! :D

Och jag känner mig jätte stressad och jag vet inte varför?!  Och vad roligt det ska bli att jobba imorgon börjar klockan 10, lovley! ;) Kommer nog bli en repris från några helger sedan :P hua..

Nej nu har jag inte tid med det här!

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0