Lördag= hemmakväll, inget annat!

Ont i kroppen..mest fötterna, blåmärken överallt?, trött, hungrig, saknar Anna Bergström, b-b-bbbbakis.. ja det är väll bara de jag kan säga! Tack för mig! Nä men gårdagen blev inte alls som jag hade planerat den, efter en lång dag på jobbet åkte jag hem sov i 10 minuter sedan vart det en snabb dusch för vi familjen skulle bort på släktmiddag :S jag som hade planerat in en myskväll i sängen med mina kuddar i fosterställning och en bra film, jobbigaste jag varit med om på länge! Och inte hade jag planerat att jag skulle gå ut, alkohol överhuvudaget fanns inte på världskartan för mig, men hur blev det då? Joo det blev utgång med tjejerna igen.. Och det blev en lyckad kväll igen men dock för mycket alkohol! Vi hamnade ialf på aveny och där var vi hela kvällen...

Och det bästa av allt idag var att jag fick sova ut, hur underbart var inte det då!! Hade verkligen inte klarat av att jobba idag med tanke på hur min lilla kropp mår nu.. Nu blire nyår nästa och sedan väntar jag tills min 20-årsdag :) är iofs 6 månader dit ;P Idag har jag varit ner på stan en snabbis med Fanny, Anna och Lotta.. Var nog det sämsta jag någonsin kunnat gjort idag, hua! Men några fynd gjorde jag :) Ikväll ska jag BARA ligga i soffan, ska planera nyår med tjejerna..

Nu blire ballen och sedan soffan!

/C.

Favorit i repris (umeå) juldagen slutade man som partytiger igen ;P
Men den här gången vart jag inte ensam jag fick med mig Fanny och Lotta också!




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig med fisen min! :(

2008-12-28 @ 04:49:40
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0