Många carrosar!?

Jag blir helt dagvild, jag har tisdag idag fast det är måndag... Blir tokig när det blir så här! Idag har jag som vanligt sovit ut länge eftersom att jag heter caroline och har inget liv, okej där tog jag i, men arbetslös och inte så mycket att göra på dagarna! :P Sedan tog jag mitt feta arsle och gick bort till pisspotta där vi satt och skrattade åt helgens bilder på facebook medans lotta kommenterade alla bilder på mig - fisk carro, kåt carro, full carro, gris carro osv... hahah! Sedan åkte vi ner till stan en snabbis, lite onödigt men vad ska vi annars göra arbetslösa som vi är :P haha negativa carro på g tror ja! Sedan nu ikväll har jag äntligen varit hem till Anna Bergström och träffat henne, där vi surrade av oss lite, vilket var 25 år sist, okej nu tog jag i lite igen :P men det var länge sedan man fick träffa henne!


Och nu har jag precis kommit hem och nu gör jag inte så mycket, ska ta och se en film, vilket kommer sluta med att jag somnar efter tio minuter ;) Imorgon måste jag ner på stan och fixa dom sista sakerna till nyår och sedan ska jag verkligen hem och färga håret!!!!!! För det här går inte längre ;P

/C.

halloj, hahaha tror lotta missuppfattade det här med partytigern, det vart en exorsisten ist ;D snyggtjej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0