Min prins!

Har haft det så sjukt mysigt ute på ön med min Disel :) Som sagt så åkte vi ut dit igår efter jag hade varit och gjort en sak som jag är så sjukt nöjd över! Har haft det jätte mysigt och det var roligt att får träffa Farmor och Farfar också som jag inte har träffat på 3 månader :S Åååh Disel har varit så goo med mig, har verkligen saknat den fisen! Han sov med mig i sängen hela natten! :D Sedan så har vi varit ute på långpromenader flera gånger! Mattes goshjärta! Finns ingen mysigare hund!

Sedan när jag kom hem idag så var jag bara in och lämnade grejorna och julklapparna som jag fick utav F&F innan jag drog ner till Anna Bergström där vi tittade på bög söker bög (bonde söker fru) och drack kaffe och surrade som vi alltid gör! :D haha vart några skrattanfall idag också, var lite extra fnittrig idag tror ja :P Bryter alltid ihop av skratt när jag är med den pruppen..haha! Även fast jag och Anna inte har varit vänner så länge så känns det som att jag har känt na i 10 år minst! Hon är en utav min allra bästa vänner och jag är så glad att hon finns!  Fisen som kan göra den sämsta dagen till den bästa!

Imorgon måste jag ta och fixa mitt löshår :O Nu ska jag skratta vidare för mig själv, eftersom att jag nyss bröt ihop så att mamma nästan vaknade av skratt när jag pratade med anna på msn! HAHA!!!!

/C.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0