Nästan 17h

...Har jag klarat mig utan nikotin, och jag trodde verkligen att jag skulle klara av att hålla mig längre men icke! Sur och en ledsen Carro vart det som vart tvungen att gå ner till Okq8 och lösa problemet! Idag har jag haft en riktig tråkig söndag... Hatar verkligen söndagar och måndagar, det kunde få vara lördag sedan hoppar man över söndagar och måndagar så att det blev tisdag :P Och imorgon ska man iväg och bli plågad hos tandläkaren 11.10 :O Jag som hade tänkt sova ut riktigt länge imorgon! Blir aldrig riktigt som jag hade tänkt mig! Gårdagen vart mycket lyckad ialf... Dagen började med Maddes och Mackes bröllop som var riktigt fin, och Anna var så fin som brudtärna :) Kvällen i svartvik vart också lyckad även fast jag inte var med till slutet, utan jag tog mig in till stan hem till Amanda där jag fortsatte att förfesta med Amanda, Ida och Lotta, efter några glas vin så tog vi oss ner till Stadshuset och shakade asset lite innan kvällen slutade ;P En mycket lyckad kväll/natt blev det :)

Nu ska jag ta och titta på en film som jag har laddat ner, The girl next door, tydligen en sann historia :) Hoppas att den är så bra som alla säger, sedan får det bli sängen eftersom att jag ska upp tidigt imorgon! :(

/C.





Kommentarer
Postat av: tant frida

hej å hå vad ja sökte i vimmlet efter en liten carrobarro :) men jag hittade henne inte...:( vi får ta igen det nästa helg ist ;) hoppas du å mr perfect hade en mysig natt :b puss puss på dig gumms :)

2008-12-08 @ 13:37:20
URL: http://fridameden.blogg.se/
Postat av: Anna

vidrigaste filmen jag sett i hela mitt liv iaf :(

2008-12-08 @ 16:07:00
URL: http://annamarie.bloggagratis.se
Postat av: svar :

jao fyfan vilken hemsk film :(

2008-12-08 @ 17:26:16
URL: http://caroolinebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0