Söndaaag

Ja då var det den här otroligt roliga dagen igen, älsklings-söndagen ;) hua! Sov ut riktigt länge imorse tills nån prupp ringde och väckte mig... Har varit ner på okq8 och hämtat ut min nyårs klänning! :D Och den var helt underbar! I´m in löööööööve! Så nu vill jag att det ska bli Onsdag så jag kan få använda den.. Var även ner på stan en snabbis och köpte hårfärg och lite andra bra-att-ha grejer :) Så nu ska jag ta och färga mitt hår, och min gräsliga utväxt som jag har odlat för länge på nu! Och det här blir nog sista gången jag färgar mitt hår brunt, sedan börjar mitt underbara projekt att bli blond igen, vilket jag kommer få kämpa med ett tag :P gruvar mig redan!

Och mest av allt skulle jag vilja ha sex and the city boxen nu!! Någon snäll där ute som vill ge den till mig? ;)

/C.


Bilderna vart inte dom bästa men lite ser ni ju av min nya kärlek♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0