Torsdag

Idag vaknade jag halv ett och fick världens panik för att klockan var så mycket.. Fattar inte hur jag kan sova så länge, får ångest för att jag sover bort dagarna! Nej det här går inte längre, nu måste jag skaffa mig ett jobb och inte ett extra jobb, utan ett jobb då jag måste kliva upp tidigt varje morgon! :P Men imorgon ska jag ialf äntligen få jobba på apoteket dock börjar jag klockan 08.00 och jag gruvar mig redan, för jag vet att jag kommer vara helt död imorgon.. Blir en lång dag där eftersom att jag slutar klockan 17.00 :S kommer bli lite långtråkigt men men det är juh pengar! Och helgen ska jag jobba ute på apoteket i Birsta...

Idag har jag varit med pisspotta, vi har väl inte gjort så mycket som vanligt, haha tittat på Harry Potter har vi ialf gjort :P Ikväll blir det lugnt för mig, ska gå ut på en långpromenad nu och sedan måste det bli sängen, fast jag vet att jag kommer somna klockan 2 någon gång som vanligt!

So long fuckers!

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0