Måndag

Då är snart den här meningslösa dagen över :) Sov ut riktigt länge imorse och det var så fruktansvärt skönt och det var verkligen något jag behövde... Dock så vaknade jag 08.15 av att nån idiot smsar mig och jag vaknar i världens panik och tror att jag ska iväg och jobba, men vart överlycklig efter en liten stund när jag kom på att jag var leeeeeeeedig! Idag har Anna Ericson varit här och vi bara legat och pratat och tagit oss en promenad :) Skönt kan det vara ibland att bara ta det lugnt en dag, men inte för ofta ;P Sedan har jag faktiskt umgåtts med min mamma lite, och det tror jag att hon uppskattar, eftersom att sen den dagen jag flyttade hem igen så har jag inte varit hemma så mycket eller pratat så mycket :) Så jag var en snälldotter och satt mig ner och pratade ett bra tag med mammsen min! Fick även besök av min fisanna som var ute och gick med Wilma, så dom svängde förbi här på en pratstund som slutatde med 2 timmars surr och för många ciggaretter..Men jag vet att vi lätt skulle kunna stå så där en heldag och prata, eftersom att när vi drar igång då finns de inge stopp!

Imorgon ska jag dock upp tidigt igen för tandläkaren vill tydligen ha mig där 07.40 imorgon vad roooooooligt, sedan ska jag iväg och göra en rolig sak! Och världens snällaste Anna Bergström ska följa med :D Sedan ska jag iväg och hämta min bebis (Disel) som ska följa med mig ut till Farmor och Farfar där vi ska vara hela dagen plus att vi ska sova över! mys!♥



Näni, man kanske ska ta och lägga sig för att orka med morgondagens roligheter!

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0