Snöstorm och kaffe

Jahaaa då har det blivt snöstorm här hemma i Sundsvall, okej där tog jag i lite.. Men mycket mer snö har det kommit :´( men men det ska väl vara mysigt det också! Idag har jag bara latat mig hela dagen, var ner på stan en sväng och fikade med grabbarna. Som alla andra dagar i mitt arbetslösa liv!  Senare på kvällen så följde jag med Robin ut till Gun och pimplade massvis med kaffe och surrade och myste med hundara :) Robin och jag var ut i snön och lekte med Disel och Akira, tror inte jag känner nå andra hundar som älskar snön så mycket som dom gör! :) Sen så åkte jag och hälsade på min lillfis Anna Bergström och pimplade ännu mer kaffe och pratat massa skit som vanligt :) haha har bara druckit kaffe idag, jag undra hur det kommer bli med sömnen inatt för min del, plus att jag börjar känna av min mage lite :P haha! Ne ni nu ska jag äntligen få se mitt efterlängtade gossip avsnitt som jag har väntat på :D Imorgon blir det lång promenad med Anna E sedan få vi se vad som händer mer...

/C.


Disel och Akira




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0