Min andra hälft!

Heeeej faanz! Idag har jag inte heller gjort så mycket med mitt arbetslösaliv! Börjar bli mycket deprimerad och less på detta nu, men imorgon ska jag äntligen få jobba lite! Håller på att klättra på väggarna här hemma om det inte händer något med mitt liv snart :P Idag sov jag ut riktigt länge, vilket jag verkligen fick göra efter mina x-antal koppar kaffe igår, eftersom att det tog sin lilla tid för Caroline Sophine Björk att somna... Sedan gjorde jag mina vardagliga rutiner.. Efter det tog jag mitt feta arsle ut på en promenad ner till cicci och där har jag varit exakt hela dagen tills nu ;) Och vad har vi gjort då?! Jooo suttit inne hela dan och latat oss.. Men nu kommer jag till det bästa av allt den här dagen... Jag och Cicci har precis kommit hem från hydro (första gången vi var ut på denna dag) och ska precis sätta oss och titta på en sån jävulst dålig film Date movie, hahah! Då kommer Joel dit som vi har väntat på i flera timmar, men karljävel kommer inte ensam utan han har med sig LOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min Lotta. Min andra hälft har kommit hem till mig igen :´D Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, cicci fick säga åt mig 3 gånger när lotta stog i hallen att det var hon, innan jag vågade springa  fram och krama sönder kvinnan! Har aldrig varit så glad som jag är nu! :D Nu känns allt så jävla underbart, har saknat den människan så fruktansvärt mycket, och det känns så overkligt att hon är hemma! Hahah har fortfarande tårar i mina ögon!

Och hon kom hem med världens finaste armband som visar våran vänskap! :´)
Ne nu ska jag sova så jag orkar med att jobba i fyra timmar imorgon, sedan ska jag bara vara med min lotta hela dagen och prata om allt som har hänt!! :D



Min allra bästa vän, min andra hälft Charlotta Svensson!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0