Det man inte vet mår man inte dåligt utav!

Tjofadderittan 5 fingrar i... Då har man gått och blivit neger också :P haha! Var och gjorde min soldusch idag, och hvete vad brun jag blev, lovley! Ser ut som att jag har varit i Thailand i 3 veckor! Idag har jag varit med min Lotta hela dagen, en riktig Potta&Tarro dag :) känns så ovant att hon är hemma! Har verkligen saknat våra dagar! Och jag ser verkligen fram imot helgens trevligheter som vi ska hitta på! :D Vart tacomys hemma hos henne på kvällen också med joel och jocke! Sedan hann jag med en sväng ner till Anna Bergström på en kvällskaffe och lite skitsnack :) Och som vanligt spårar våra samtal/fantasier ut och det slutar med att båda bryter ihop av skratt! Den fisen kan verkligen förgylla mina dagar! Love!

Imorgon blir det fika på stan med tjejerna och sedan på kvällen får vi se om det blir utgång eller ej, men som det ser ut nu så blir det de :P Men ska faktiskt ta det lite lugnt har jag lovat Anna ;P Ne nu ska jag läsa lite bloggar sedan får det bli sängen..

/C.


Anna och jag ♥



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, tänk på att du ska upp dagen efter Caroline!! Du vet vad jag har sagt!! :P

2008-12-05 @ 01:06:21
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0