underbart, underbart.. ...

underbart, underbart.. underbart! Vad bra jag mår idag!? (var verkligen jätte ironisk där) fyfaaan säger jag bara! Skulle vilja gå och dö just nu! Vilken jävla kväll det blev igår, dock sviker minnet lite.. Fick nyss ett sms av lotta där det stog: Den största frågan just nu är ju hur du kan leva och jobba som människa?
haha, ja där fick jag nog svaret hur 100 jag var igår ;P Som sagt är jag på jobbet nu, och jag ska aldrig mer gå ut och jobba dagen efter :O

Men jag slutar om någon timme och då ska jag hem och ta världens längsta varmaste dusch, så jag kan bli en människa igen!

Nu kommer det massa kunder..
haha ja just det, min arbetskamrat började skratta nyss åt mig, för när kunderna kom fram till kassan och sa hej, så sa jag tydligen hejdå ist för hej, någon som är lite trött? haha!

/C. Bilder kommer snart från gårdagen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0