Vi blev barn igen!

Det här måste vara den skönaste dagen på länge, sov ute riktigt länge (haha gör jag varje dag nästan) sedan fixade jag några saker innan jag tog en promenad ner till Fanny där Anna och lotta också var :) Vi drack te, det är bara när Fanny är hemma jag dricker så här mycket te som jag gör nu.. annars är det bara kaffe :P Sedan fick vi för oss att vi skulle se på en tecknadfilm så det blev Askungen, haha! Såg den tusen gånger när jag var liten, men det var flera scener som jag inte alls kom ihåg :S Blir bara nervös av barnfilmer!

Nu ikväll så åkte jag och Lotta bort till Lina och hälsade på, men på vägen dit så var jag med om en-nära-döden-upplevelse med pisspotta :O Då sitter vi i bilen, det är lotta som kör jag jag sitter bredvid och sjunger, då kom lotta på att hon måste ringa ett samtal och lånar min telefon och medans hon pratar i min telefon och kör samtidigt så ringer det på hennes egna telefon och vad gör inte människan då?! jooooooooooo hon svarar och sitter alltså och håller i två telefoner och pratar i dom samtidigt, och vem fan håller i ratten?! hahaha jag fick verkligen panik! Och hon fattade inte själv vad hon höll på med!! hahaha Men det är ju bara min Lotta som kan lyckas med något som detta!

Hemma hos Lina så tittade vi på Ensam Hemma, jompi och jonna kom också förbi...Och vi satt och pratade gamla höglunda minnen! haha, hua vad pinsam man var när man var mindre, och man trodde verkligen att man var så fruktansvärt cool fast man var helt jävla dum i huvudet! haha.. mycket skratt blev det ialf :D Nu måste jag verkligen sova eftersom att jag börjar tio imorgon, men mammsen hade skrivit en liten lapp som låg på min säng att jag kunde sova ut lite extra imorgon för hon kunde köra ut mig till birsta imorgon, tror min mamma har fått nå fel och blivit översnäll..visst det har hon alltid varit men nu har det verkligen varit mycket på sista tiden :P Men jag ska inte klaga! ;)

God natt på er mina faaaaanz

/C.

Södermalmfjorskerna! haha


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0