Zoooooombie

Det är precis vad jag är just nu, jag är helt slutkörd.. Har varit sjukt mycket folk idag på apoteket, förstår inte varför dom ska handla upp sig så mycket innan jul, det är precis som att dom aldrig mer kommer komma ut och vi har ju faktiskt öppet på annandag jul, så det är bara två dagar dom får vänta!? Och jag dör på all stress också, uscha vad jag inte tycker om julen i år! Imorse när klockan ringde och jag kom på att jag vart tvungen att duscha eftersom att mitt schema sprack igår eftersom en snabbrök och lite prat med Anna Bergström slutade med  2 timmars ;D Skönt att få prata av sig och framför allt skratta!  Ialf så trodde jag skulle avlida dom få meter som är till våran dusch, och sedan när jag duschar inte fasen kan man sluta då? Det är därför jag aldrig kan duscha på morgonen! Imorgon är det en ny dag på apoteket och jag börjar redan klockan 8 :O Mycket varor som kommer in imorgon! Mmm längtar redan tills att klockan ringer.. eller inte!

Har fixat klart alla mina julklappar så nu är det klart, skönt! Imorgon efter jobbet så ska jag förbi pappawellmér och äta middag som jag gör varje jul dagen innan julafton, kan inte fatta att julafton är på onsdag :S sedan så hörde jag prat från tjejerna att det blir uppesittarkväll med dom imorgon också! :)

Ne nu ska jag ta och ta fram morgondagens outfit så slipper jag sura över att jag inte har några kläder imorgon :P


/C.



Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja det är ju sällan våra "träffar" resulterar i 7 timmars prat, 18 cigaretter & 52 "ihopbrytningar" ;D Faan vi måste ju ta en sväng med golfen igen HAHA pilotbrillorna på, eddie på högsta volym på stereon som inte finns och rattmuff med left och right på ;P

2008-12-22 @ 22:11:55
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0