3 november

Gokväll i stugan fuckers!

Jag är fortfarande helt slut i min kropp efter helgen, har varit seg hela dagen idag som jag var igår! Idag har det varit en dotter och mamma dag, vi åkte och handlade massa saker till kvällen eftersom att mammsen har fyllt år, så hade hon kalas idag, så jag passade på att köra lite bil, eftersom att här om dagen glömde jag bort att jag hade körkort när en person frågade om jag hade körkort så sa jag - nej det har jag inte, innan jag kom på att jag har haft det i över ett år snart! Haha stördtjej! Sedan var jag ner till Anna E en stund och tittade på en film, The Mist hette den, dock var det bara slutet som gjorde filmen bra :)

Så ikväll blire en lugn kväll ska bara mysa till det här hemma med kaffekoppen!
Så nu vet ni att jag lever!

Längtar ;)
/C.


Jag, Fanny och sandra i fredags ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0