Bloggtorka

Hej loverz! Det har visst blivit en liten bloggtorka här i bloggen, jag är en sån himla upptagen kvinna, eller hur var det? ;) Ja ni det har inte hänt så mcyket dom här dagarna då jag inte har skrivit, har varit med Mr x och tittat på film och myst, sedan har jag sovit?! Har äntligen kunnat börja sova länge nu och mycket det tackar jag för! Hatar att inte kunna sova! Fast imorse ringde Tommy kvart i nio och tyckte det var jätte roligt att ringa och väcka mig :O men det tyckte inte jag och det tyckte nog inte han heller efter ett tag då jag blev en surpuppa...I dag är det ju som sagt fredag, och självklart blir det utgång.. Fast är inte så peppande just nu men jag vet att det kommer bara jag börjar spela lite musik ;P Så nu vet ni lite vad som händer!

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0