En känslig bakis Tarro...

Oj visste inte att jag kunde vara så här känslig... kan säga er att jag inte har grinat på flera veckor, inte ens när jag har legat hemma själv i mina egna tankar! Men idag, just idag när jag är helt slut i kroppen och i huvudet så kommer  det flera liter med tårar och känslor och tankar! What?! fattar inget... Började med att jag satt och tänkte på min allra bästa vän Lotta och hur mycket jag saknar den personen, sedan flöt det bara på med massa andra tankar! Är helt slut nu mer slut än vad jag var innan! Så nu Charlotta Svensson nu vet du hur extremt mycket jag saknar dig här hemma! Slå de ni!

Huua nu behöver jag verkligen lite pepptalk här! Och jag kan verkligen inte sitta hemma längre, nu behöver jag mina vänner! Adjöken!

/C.


En trött tarro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0