En testikel hora

Blir ett sent blogginlägg ni får utav mig nu, kan inte sova.. Fast det är ju inte så ovanligt. Har precis kommit hem har varit hos jocke med folket och spelat NHL 09 eller jag tittade på och satt och skrattade för mig själv?! är inte som alla andra ibland ;P Idag har min dag bestått utav kaffe och kaffe och kaffe och umgänge! Sedan har jag varit med Annapanna Ericson, vi har varit ute på en promenad och tittat på det nya avsnittet av gossip, det var så jävla bra!!! :´)Imorgon eller idag blir det, så vet jag inte vad som händer och fötter, men det är ingen helt vanlig dag heller utan det är Ida Holmer´s födelsedag :D Grattis lilltjopi! Det är ju även lilllördag så kanske få se om man tar sig ut!!

Ne man kanske ska ta och försöka sig på det här med att sova?! haha nu vill jag ha helg igen för nu är jag jätte överpeppad inför helgens trevligheter!!!!!

/C.


En testikelHora som Anna kallade mig för idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0