Första advent

Jao då var det första advent.. Första gången i mitt liv som jag inte känner någon julstämning alls.. känner att jag inte vill ha någon jul i år :P haha och jag vet inte varför!? Har ialf varit nere på julskyltningen idag, mindre roligt var det när man var trött och bakis, och vädret är ju inte det bästa heller..Men efter några suckar så följde jag med ner! Var ett tag sedan jag skrev också men har inte haft tid ork eller lust, har inte hänt så mycket heller..Förra helgen var jag på möhippa och var ut båda dagarna, kändes som jag var full från fredag tills sent på kvällen på söndagen, men det var en mycket lyckad helg, och jag och Anna Bergström gjorde många sjuka saker! haha! Tror nog adrig att jag har skrattat så mycket som jag gjorde den kvällen!!
 
I helgen så har jag varit hundvakt vilket var mysigt och tråkigt, har ingen ro i kroppen känner jag och sitta inne och titta på en tv hela kvällen, men man är ju snäll! Sedan igår var jag ut med Anna och Lisa :) Vart en lyckad kväll, och många trevliga personer träffade man också ;) Just nu sitter jag hemma och är så fruktansvärt trött så jag nästan inte vet själv vad jag heter, helt seriöst vet jag inte hur det här inlägget kommer bli heller har liksom ingen rödtråd känner jag :P Imorgon ska jag ner och pimpla lite kaffe och surra skit på stan med Anna Bergström min söt fis!! Lovley!

Läste min pisspottas blogg förut och då såg jag att hon hade skrivt:
"och snart ska jag få träffa ALLA som jag saknar mest! åh så härligt det ska bli. jag ska få ha givande samtal med min tarro varje dag snart, det ska bli lovley!"
Jag saknar våra samtal så sjukt mycket vill att du ska komma hem nu lotta! Så man kan få höra:
- Heeeeeeeeeeeeeeeeeeey Tarrooooo!

Nej det här går inte! Jag måste gå ut och gå känner jag!

/C.




Gårdagens roligheter inne på toaletten, vad pigg man var då :P



Kommentarer
Postat av: lotta

antar att du har läst i fridas blogg att jag kommer hem på onsdag. dessvärre måste jag meddela att jag kommer inte hem på onsdag.. för jag måste till mitt jobb på torsdag och hämta min slutlön, och sen måste jag hinna shoppa. men på torsdag runt tolv tiden får du ha mobilen påslagen och svara, för då ringer jga dig från jobbeeeeeett:D:D kul det ska bli att få höra din röst. puss

2008-12-01 @ 21:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0