Inte ikväll, men en annan kväll

goooooooooooooooooodmorgon ;D
Är på sjukt bra humör idag, dock är jag lite dryg! Kvällen igår vart mycket lyckad, ovanligt mycket folk var det på olearys :D Men ikväll blir det faktiskt ingen utgång för mig :O första lördagen på flera veckor tror jag! Ska mysa med tjejerna ist, fast vågar inte lova något men ska försöka! :) Håller på att sakna ihjäl mig efter min allra bästa vän Lotta, vill verkligen att du ska komma hem nu! Fick nå cpryck nyss och gick igenom alla mina bilder, och då börja lill-läppen darra när det var massa kort på lotta och på henne och mig! :´) Nej nu ska jag inte deppa ihop, om du läser det här lotta så betyder du mest av allt för mig och jag tänker på dig varje dag! Nu ska jag ta och fixa iordning mig och gå ner till Anna Ericson och mysa lite!

Ha en bra Lördag skitungar!

/C.

Ida Corr-Let Me Think About It



Kommentarer
Postat av: Anna

hej din fis! snart måste VI ses och mysa lite också! vi får styra upp det till veckan! kaffe o bullshit! :)

2008-11-08 @ 22:33:05
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0