kom igen nu britt-marie! kör för fa-an!

Ha Ha Ha-haha älskar det klippet på youtube.. så jävla roligt! Då var det en sån där ny rolig måndag igen, hatar verkligen måndagar.. det är en dag som jag skulle kunna sova bort! Har vart på stan ifaf och pimplat kaffe med min skitunge micka och handlat massa smink som är så otroligt roligt att köpa...eller inte! Sedan har jag varit med joel och cicci hemma hos henne och suttit och tittat på massa videoklupp och massa old pictures, åååh vad jag vill tillbaka till den tiden, allt var så jävla underbart då, och det var alltid alla vi tjejer jämt! Så tråkigt att man har blivit "vuxen" och håller på med massa vuxen-saker och samla på vuxenpoäng ;) Jag fick även nå cp-ryck och började lösa korsord som jag verkligen hatar mer än allt annat, men jag kunde verkligen inte sluta när jag hade börjat så joel och jag höll på med det där jävla korsbajset i flera timmar, men vi klarade det :D och nu vill jag lösa ett till.. Cicci tyckte att vi kunde sluta jobba och gå i pension direkt eftersom att vi vart helt besatt på det där korsordet :P Och har äntligen beställt en ny mobil som kommer på onsdag, eftersom att jag verkligen hatar den jag har nu!

Nu vill jag ha helg igen!!!! Är överpeppad inför helgen ;) Nu har jag verkligen skrivit av mig, så nu räcker det för mig idag! Imorgon är det tisdag...hum va något jag skulle göra med kommer tyvärr inte på det just nu :S

/C. Godnatt♥

Cicci och jag Gatufesten 2007



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0