November

Helgen är över och det är tråk-söndag och jag är helt slut efter helgens trevligheter! :D Har haft en sjukt rolig helg! I Fredas var tjejerna här och käkade middag med mig och pimplade lite vin innan vi trog i väg på två förfester, dock inte så roliga med tommy tyckte att vi skulle komma men vi var där högst 10 min innan vi drog till den andra! Och påvägen dit gjorde Anna kanske världens snyggaste vurpa ;) Och i Lördags vart det massa tv/film prat med Mr X innan jag började hämta orken att börja göra mig i ordning :) Sedan var man igång igen och vi var nog på den roligaste förfesten på länge jag och Anna även fast det kanske blev lite för mycket för oss!

Nu sitter jag och väntar på att Anna ska komma hit och hälsa på mig och se hur jag har det och dricka lite kaffe och prata lite gossip, eftersom att det finns en hel del nu ;) Annars ska jag bara ha en bakisdag idag och inte göra ett skit!! ;D

/C
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0