OpK

Heeeeej fisungar! Åh nu är det äntligen helg, som jag har längtat, den har veckan har varit så jävla lång och seg! :O Idag har jag träffat min underbara fina vän Anna Bergström, har varit där hela dagen och druckit kaffe och prata, det vi är bäst på helt enkelt ;) Och få träffa underbara wilma också som är världens gosigaste hund! Saknar Disel så fruktansvärt mycket när jag ser Wilma! Sedan har jag varit med Anna Ericson och grabbarna hemma hos Jocke, men det var dock inte så jätte kul eftersom att dom satt och spelade tv-spel hela kvällen :P Så jag och Anna tog oss en långpromenad hem, mycket skönt, dock vart jag pigg av att det var så kallt ute!

Imorgon blir det nog utgång för min del, eller så väntar jag med det tills på lördag.. Men är så peppad för utgång :P




Bjuder på min dag med några bilder ;)



Kommentarer
Postat av: Anna

åå min snygging, Wilma :)

2008-11-14 @ 21:33:56
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0