schhhh!

Ont i huvudet, mår illa, fryser är sjukligt sugen på cola och röksugen...uääää vad jag mår dåligt idag, är äckligt mycket bakis! Vill bara gå och dö just nu känns det som :P Känner på mig att jag kommer till och med må dåligt tills imorgon, men jag skyller på Cicci som tog hand om vinboxen igår :P Hade ialf en riktigt rolig kväll igår.. vi var först på förfest hemma hos cicci vet ej när vi drog ner till krogen men plötsligt var vi bara där :P så då vart det stadshuset och svenssons och till och med avney,  jag fattar inte alls varför jag gick dit?! Men jag hade sjukt roligt :D Så idag har jag inte gjort allt för mycket, var ner och käkade bakis-pizza med Amanda och Matilda förut men jag orkade inte ens tugga maten så det var inte alls så mycket pizza hahah!

Ikväll ser det ut som att det blir en fika på barista om jag kommer upp ur min säng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0