Söndag

Det vart ingen utgång för mig igår :) så skönt att vakna utan den där ångesten och min älskade huvudvärk! Var ist hemma hos Anna Olsson (haha många som heter Anna jag skriver om i min blogg) Var där och myste på hela kvällen och prata lite, men jag åkte iväg en liten stund och pratade med Mr X :) Men sedan kom jag tillbaka till girlsen och vi pratade vidare, det var skönt att bara sitta och mysa och prata, var länge sedan man gjorde något sånt! Idag sov jag ut riktigt länge, vart chockad när jag vaknade och såg hur mycket klockan var, så här länge sovar jag inte ens när jag har varit ut en kväll :O

Idag ska jag bara mysa, ska ner och titta på när Anna Ericson ska spela innebandy match på Höglunda, sedan ska vi hem till henne och mysa på! :) så nu har jag skrivit av mig lite!

Anna Bergström saknar dig jätte mycket! Längtar tills vi ses i veckan för jag har många smaskigheter att berätta för dig!

/C. so, so what i´m still a rock star, I got my rock moves, And I don't want you tonight




Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saknar dig med stumpan! Och jag ser verkligen fram emot att få höra some new bullshit! ;P

2008-11-10 @ 21:59:37
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0