Telefonboken

Det värsta som finns med nya telefoner är att fixa till telefonkontakterna, och eftersom att jag är så osmart ibland så har inte jag sparat mina kontakter på SIM-kortet utan på telefonen, så nu måste jag skriva om ALLA...Och det är så jävla jobbigt, plus att jag har så svårt att göra en sak så jag kanske har suttit med den där listan nu i två timmar men jag har bara lyckats gjort 16 kontakter :O kommer få sitta hela natten om jag ska fortsätta så här, eller så får jag låsa in mig där jag inte kan göra nå andra saker :P Har ialf varit på stan idag med Cicci och Amanda det enda vi gjorde var att sitta på charm i flera timmar och bara prata, sedan väntade jag på Mammsen så gick hon och jag och shoppade underkläder :) Tack världens bästa mamma♥ Och jag vill se nya Gossip girl avsnittet också, jobbigt det här när det är så mycket man vill göra, önskar att det fanns flera caroline björk som kunde göra alla saker samtidigt ;)

Nej nu måste jag fixa klart det här så jag kan få se mitt efterlängtade avsnitt av gossip girl :)

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0