trötttttt-t-tttt-t

Godmorgon... jag är verkligen helt död just nu, är så fruktansvärt trött :O Hahaa har tänkt på en sak, varje gång jag ska jobba när klockan ringer så tänker alltid jag - undra om jag har ont någonstans eller är jag sjuk?! Så att jag kan sträcka mig efter telefonen och ringa och sjukanmäla mig, dock har jag aldrig gjort det eftersom att det blir bättre direkt när jag har kommit ur min underbara säng och lämnat mina underbara kuddar :) Nu ska jag ta och äta lite frulle sedan har jag en snäll mamma som ska köra mig till jobbet ;D

Kommer säkert skriva några rader under dagen! Eller så kan ni juh komma ut och handla och hälsa på mig idag :D

/C.



The script - The man how can´t be moved ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0