ur hot?

Nu sitter jag i sängen men datorn i knät och njuter av att jag har tagit det lugnt ikväll! Har varit hemma hos Anna Ericson hela dagen och kvällen och tittat på idol, var typ första gången på flera månader jag tittade på det... Men det var helt okej, tyckte dock att den där johan skulle åka ut :P Imorgon står det jobb på mitt schemat, ska jobba på apoteket i birsta 10-16, ska faktiskt bli riktigt roligt att jobba där eftersom att det var ett tag sedan nu och jag har fått mer tider nu :D Plus att jag ska på en arbetsintervju på onsdag, så nu får ni hålla tummarna för mig ;) Imorgon blir det ialf utgång för min del :D Ska bli så sjukt kul!!

Nu måste jag ta och sova, fast det kommer verkligen inte gå... Kommer somna vid två och jag kommer vara helt död imorgon när jag ska kliva upp :O Måste sluta sova så länge på dagarna!

God natt
/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0