freeeeeeeeeeedag!

M-mmm-mmm äntligen fredag, kan det inte vara helg varje dag, vad rolig livet skulle vara då..Fast det skulle nog bli lite jobbigt i längden ;P Jag har äntligen färgat bort min gräsliga gråa-blond utväxt som jag har lyckats skapat dom senaste månaderna, eftersom att det var ett par månader sedan jag färgade håret, plus att löshåret är i så då har jag verkligen inte haft orken att färga det, men nu sa till och med mammsen till och då var det bara att ta tag i skiten :) Så nu har jag en fin brunfärg igen..Trivs verkligen jätte bra att vara brunett, men jag vet hur det kommer bli till sommaren, jag kommer vilja ha jätte blont hår och då kommer verkligen Cicci att döda mig ;) hihiii kan verkligen aldrig hålla mig till en hårfärg och det vet mina vänner som känner mig! Idag kunde jag verkligen ha sovit till kockan två-tre om jag ville men det fick jag inte av Anna Ericson eftersom att hon ringde mig 11 imorse och tyckte att jag skulle kliva upp, så det var bara att göra som lill-mamman sa, sedan gick vi ner på stan och jag köpte mig en klänning som kanske blir använd till helgen :)

Ikväll blir det nog utgång med tjejerna som det ser ut nu!

Nej nu har jag skrivit av mig här! Nu ska jag ta ett glas vin!

/C.




Kommentarer
Postat av: lotta

vem ar den har matilda alla pratar om? nan ny pingla i vart gang eller vad?

2008-11-24 @ 11:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0