Vart tog den vägen?!

Min kondition är inte på topp fick jag verkligen svar på idag när jag gick upp för dom här jävla södermalms backarna, plus att det bästa är ju inte att röka samtidigt, så det rekomenderar jag icke gott folk! Kan tänka mig nu när Anna Bergström läser det här att hon får en fin bild framför sig som hon alltid får när jag gör vissa saker :P haha! Idag så vart det en tur ut till Njurunda igen för en Björk och Bergström promenad med Wilma :) Anna gjorde sig riktig snygg eftersom att nu när vi är ute i bondlandets kretsar så vet man ju aldrig om lars-erik eller svenne kan komma med traktorerna ;P (ja det är annas och min humor det!) Tror vi måste börja göra det lite offtare så jag kan få tillbaka min kondition som jag har glömt någonstans! Just nu sitter jag hemma och funderar ut vad jag ska hitta på med kvällen har fått några erbjudanden så får se vad som händer! :D

/C.



Min Vän Anna eller bondAnna som jag ska börja kalla henne nu, måste säga att hon passar bra in ;)




Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA där bröt jag ihop en sväng!! Nils-Göran var här och sandade igår förresten! ;P

2008-11-19 @ 18:37:11
URL: http://annamarie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0