Been there done that..

Hej bebisar..

Jag är så less på min hosta nu, orkar inte ha den längre :P Dagen idag blev en liten tripp ut till Birsta med folket, men är som sagt så sjukt less på att titta i affärer ialf när man inte har pengar, men imorgon kommer dom, eller klockan är juh redan över tolv så nu är man rik igen :D whouuu.. Ska fira det med att köpa mig en snygg outfit till helgen!


Ikväll har jag varit med Anna E och myst med henne, tittade på en riktig B-film! haha, plus att när jag skulle följa med henne en bit  på väg hem så vart vi så jävla rädd när någon skriker och låter som en mupp! Tur att man har en telefon vän som man alltid kan ringa till när det krisar sig!

Och det bästa av allt med den här dagen är att jag har pratat med Lotta på msn och jag har fått sett henne och pratat med na samtidigt :D  Att få höra den rösten fick mig nästan att få tårar i ögonen..(okejdå, jag fick det!) underbart! Saknar den människan så sjukt mycket! Det kändes som att hon var så nära att jag bara kunde ta tag i na och krama sönder henne, men så var det dock inte eftersom att vi är 18826436437864 tusen mil ifrån varandra! Men hon gjorde min dag till den bästa! ♥

Nu ska jag hosta vidare..


Ha Ha HA, små fjortizZzzzarna  ;)
(Lina, jag, amanda, Lotta och Ida)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0