Drygcaroline

Hejtröttdrygtjej_89

Det är vad jag är just nu, är helt slut i kroppen min :O När klockan ringde imorse 05.45 trodde jag helt seriöst att jag skulle avlida, var länge sedan jag klev upp så tidigt.. Men jag kom upp och jag tog mig till jobbet, men dagen på jobbet var inte allt för roligt eftersom att en timme kändes som 3 timmar! Världens segaste dag på länge var det, plus att det inte fanns nå mycket att göra! Men men det är ju pengar och det är precis vad jag behöver nu!

Ikväll har jag träffat Fanny (fst) som har kommit hem :D Har myst hemma hos henne och pratat massa skit och druckit te!
Har varit så jävla dryg hela dagen idag, har kommit in i någon dryg period just nu, och jag tycker att allt är roligt(?)
tycker synd om mina vänner som måste stå ut med mig ibland när jag får sånna här cp ryck! haha! Och var får jag all energi ifrån och all pepp som finns i min kropp, är helt över peppad nu för tiden..

Imorgon eller nu är det ju redan det, men ska ialf ner på stan och luncha med tjejerna, sedan ska jag få träffa Anna min underbara vän som får mig på så sjukt bra humör, så ska hem till na och sjuka mig lite med henne ;P Nu måste jag verkligen sova innan min kropp dödar mig!

God natt fuckers!
/C.

Mongo caroline som vanligt ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0