Ingen Rubrik idag

Är helt slut som artist..
Att göra en tvådagars är sjukt jobbigt för min fiskropp, men har ialf haft en sjukt rolig helg! :)

Nu vill verkligen mitt huvud lämna mig!


Idag sov jag ut riktigt länge, och dum som jag är fattade inte jag det här med klockan inatt så fick ett chocktillstånd imorse då jag vaknade och så hur mycket klockan var :P Har varit ute i Birsta med Jocke, Niklas och Joel idag, var nog det jobbigaste jag har varit med om eftersom att jag tydligen lämnade mina ben hemma ;) Har varit seg och dryg hela dagen idag, så killarna måste tycka att jag har varit en pain in the ass :P Glömde till och med att stänga bil dörren när vi gick in på Elgiganten! Bra tjej! Bra att Jocke finns för han kan man skylla allt på ;)

Imorgon ska jag på en jobbintervju så jag hoppas att det gå bra, nå mer vet jag inte vad jag ska hitta på :)


Var det bara jag som inte hade klackar på mig? ;)






 




Kommentarer
Postat av: Fanny

SAKNAR DIG MED!!! Kommer hem ikväll/natt så imorgon är det frukost hemma hos mig! DU kommer väl? Mobilen har slutat att fungera så jag har inte kunnat kontakta dig eller någon annan. Syns snart ;) PUSS

2008-10-27 @ 13:24:45
URL: http://feni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0