"Jag är ju pollenallergiker"

Gokvälls babes!


Klockan är 01.01 och jag är vaken, precis som jag alltid har varit dom senaste 3-4 veckorna, somnar alltid vid halv 3 typ och vaknar tidigt på morgonen! Är så sjukt les på det nu! Men det kommer bli bättre...

Jo, vad jag har gjort idag.. Vart på stan som vanligt! Fikat som vanligt, tittat på kläder som vanligt, är så sjukt less på tan nu! Men jag vet att jag kommer hamna där imorgon också ;)


Efter stan gick jag en promenix upp till Anna, och som vanligt drack vi kaffe och surrade massa skit och rökte, plus skrattade en hel del! HAHA, dagen samtalsämne blev Kåta ägg, Björne, Sven, mjölk, potatis, och bondgård+ traktorer! (vi kanske inte är som alla andra eller vad säger du Anna? ;P ) Vilken underbar människa den tjejen är! Har alltid så sjukt roligt när jag är med henne! Och jag kan säga det tusen gånger om, men är så glad att vi två har blivit vänner!

Sedan var det meningen att jag skulle åka hem, men dock blev det inte så, utan jag och joel åkte till brunsås där dom andra små fåren var. :) Där fick jag mig även ett till skrattanfall då joel och cicci sitter och pratar om hur joel ska göra med sitt snusande när dom åker till Thailand i 3 månader:

C: faaan joel, nu får du ta och börja röka när vi kommer ner!
J: jag vill inte börja röka, jag är ju pollenallergiker! :O
Jag: hahahahahahhahahahahahahaha, det hade varit en annan sak om du sa att du hade astma, HAHAHA!!!

Nämen nu har jag skrivit av mig lite, nu blire web-tv som alla andra nätter! Godnatt!

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0