mmmm va bra vi mår idag!


Ja.. som sagt var det ju Onsdag igår och såklart är det lill-lördag då och så klart blev
det utgång för caroline! Fast det var inte meningen att det skulle bli det, eller ;) ha-ha-ha vilken jävla kväll! Kvällen började med förfest hemma hos Madde med massa vin och prat.. haha dock om A-kassa?! -jätte konstigt! Sedan blev det mellan fest hem till Timmy Pettersson där alla anda var, kul att se dom eftersom att det var ett tag sen eller ett jävla tag sen man såg dom! :) Och som alltid så blev det olearys! Hade en sjukt rolig kväll ialf, men huvudet har inte så roligt just nu!

Igår på dagen var jag ner på stan och lunchade med tjejerna, sedan tog jag mig en promenad upp till Anna, och där blev det kaffe och bullshit, och några skrattanfall som vanligt! :D Det är en tjej som jag önskar att hela världen kände eftersom att hon får en på sånt sjukt bra humör! Imorgon fyller min mamma 45 :O shit! Så dagen idag blir till att hitta en present till tanten, har ingen lust alls att gå ner på stan idag :( Nej nu ska jag ta tag i dagen för det här håller inte, ska ner till Anna E nu, men måste vänta en liten stund för hon måste titta på "hem till gården" haha!

/C.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0