Snygging..

Nå vad tycker ni om min nya bloggdesign?
Världens snällaste Anna (annasara.net) har hjälpt mig, och jag vart sjukt nöjd! Tack gumman!

Nu blir det mycket roligare att blogga när man har en fin blogg! :D

Jag har inte gjort något idag :O och det är verkligen ovanligt utav mig just nu.. Börjar få lite panikångest av att vara hemma nu :P haha, men känner att jag inte kan göra så mycket eftersom att jag börjar klockan 7 imorgon :s mindre roligt!

Och jag saknar dig Lotta som en jävla idiot :´( Idag har jag verkligen haft en riktig sakna-lotta-grina-dag! Tycker att det är jätte jobbigt att inte ha dig här hemma fisen! Vill att du ska komma hem NUUUUUUUUU! Saknar du mig? :)


min älsklingpisspotta!



Kommentarer
Postat av: lottapisspotta

KLART ATT JAG SAKNAR DIG! vill komma hem nu, och nu är dte inte lågnt kvar, och du har inte en aning om när jag kommer hem! hahah

2008-11-12 @ 22:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0