So, so what I'm still a rock star!

Im back in business..
Har tagit en liten bloggpaus i från er mina fanz, vart tvungen att göra som blondinbella, jag klarade inte av all press ;P

Men jag ser att ni har saknat mig och jag har fått fler läsare, alltid roligt! Men jag vet att många av mina små fisar bli glad att jag börjar blogga igen!

Idag blire stan som alla andra dagar, är så sjukt less på att gå på stan, men vad gör man inte för laget då?
Ska träffa Lina idag, så långt mellan gångerna vi ses!
Och jag saknar dig Charlotta Svensson som har lämnat mig här för Barcelona :( Nu är det exakt en vecka sedan jag stod nere vid bussen och grinade som en jävla idiot och vinkade av dig, och hur ska jag klara mig i 2 månader till :O Finns bara en sak jag kan göra och det är att komma ner och hälsa på och det ska jag göra snart!!! ;D
- saknar min partypingla 
ett sms som jag fick av lotta igår :´)


Ikväll ska jag träffa sööötfisen Anna :) Surra lite skit med henne och det är alltid så sjukt roligt! <3 Plus att det är så långt mellan gångerna vi ses! Och jag saknar dig vännen!

Nej nu ska håretfixas och kläder ska på!

/C.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0