Gooooomojjon..


Nyvaken, skittrött, jävla hosta, ont i halsen, röksugen.. Caroline Sophie Björk just nu!
Jag vill bara att det ska bli helg så alla roliga människor kan bli ledig :P Och jag vill ha fredag och mitt underbara vin!
Imorgon blir det utgång med tjejerna, är så sjukt peppad redan nu! ;D Skulle inte förvåna mig om det blir en två dagars som vanligt..eller det blir det :P

Just nu sitter jag och väntar på att joel ska komma och hämta mig så ska vi åka ut till birsta med grabbarna, vet dock inte vad dom ska göra där ute(?) Men så snäll som jag är följer jag med :) Sedan idag vet jag inte så mycket vad som händer, ska följa med Lina när hon ska göra klar sin tatuering...

Idag har jag nog världens jobbigaste humör ;P Känner mig så jävla dryg!


Förstår inte hur folk kan tycka att jag ha vackra ögon?! ;) Sitter dom så bra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0